türk ifşa

Sevgi

Bir takipcmizin sevgilisi 22 yasinda oldugunu soylemiş daha fazla bilgimiz yok 

24 yorum

  1. kız amcıgına OKAN yazmıs , adaşım cok saglam çalışmış bu yaşta parçalamış amcıgı mükemmel be aga millet nelere vuruyoo be




    1



    0
  2. kudur orospu cocugu al buna da eksi ver ananın amına girsin o eksiler beynini siktimin mali ananı oğuzhan ve kerpiç ali becersin 🙂




    1



    1
  3. millet neler sikiyor aq helal ne diyim. gidip döveyim mi adamı aq. sende düşür sende sik. tesekkür eder devamı varsa bekleriz.

    bunu da ben yazmıştım herkese dislike veren manyak buna da vermiş amına kodumun evladı sana da eğlence çıktı eğlen bakalım beyinsiz.




    4



    3
  4. yalnız sarp’a katılmadığım tek mevzu bin yarağım olsa sokmam mevzusu. ben sokarım yalar yutarım. fiziği güzel am göt meme kombinesi bana göre iyi. amcığı geniş ama olsun. millet neler sikiyor aq. bunu sikenler bence zevkten dört köşe olmuştur. birde bana denk gelse. ne içerikler atarım escobar ailesine.




    6



    0
  5. vurucu tim ile sarp adlı arkadaşların yorumlarına katılmakla beraber her yorum istisnasız dislike veren orospunun göt damarının en kısa sürede sikilerek patlatılmasını diliyorum.




    3



    0
  6. Navruz ifşası yenilenebilir mi




    1



    0
  7. o am ne öyle kim bilir kaç defa yarrağı yedin o am öyle hale gelmiş 😀 22 yaşında bide hiç estetik değil o ama 1000 tane yarrağım olsa sokmam mk




    8



    1
  8. Başarılı çalışma, devamı beklenir.




    3



    5
  9. haci yasakli diyor bir yeniler misin?




    0



    2
  10. Hanife Hanımı Tekrar Paylaşabilir misiniz? Esmer Balıketli Kıvırcık Saçlı




    2



    2
  11. Hanife isimli bir kız vardı balık etli, esmer, kıvırcık saçlı kendini tatmin ettiği videolar vardı onu tekrar paylaşır mısınız Teşekkürler 😉




    0



    1
  12. millet neler sikiyor aq helal ne diyim. gidip döveyim mi adamı aq. sende düşür sende sik. tesekkür eder devamı varsa bekleriz.




    2



    2
  13. Yandex iptal..




    0



    1
  14. Vucudu fena değil ama daha 22 yaşında o amcığın hali ne öyle amk ya.Haşatını çıkarmışlar kızın amıcığının.Bu kadar mı deforme olur amk.Elin oğlu hor kullanarak köklemiş belli.




    8



    1
  15. Sevda kaya serisi

    Sevda kaya arsivi tekrar yuklenmeli




    0



    1
  16. Link kirik admin.




    0



    1
  17. Admin milf aysun tekrardan paylaşırmısın rica etsem




    0



    1
  18. İnci Sözlükte Casper

    Admin eski ifşalardan periscope ifşası vardı iki tane bandanalı kız show yapıyordu onu bul yükle lütfen bide gelsene uğur diye bir kız vardı seni çok istiyorum falan diyordu onları geri yükle reis 💚




    6



    1
  19. Sabahları bunlarla uyanmak süper admin. Fotoğraf sayısında biraz daha ilerleme olursa memnun oluruz




    1



    3
  20. Harika ya şu göğüslere bak, vajinası bile ne kadar etli. Doyumsuz olur böylesi 😀 Devamı varsa atsın arkadaşımız sevap kazanır. Sabah sabah ilaç gibi geldi 😀




    8



    3
  21. bravo süper bişey




    1



    0

Cevapla

E-posta adresiniz yayınlanmayacak.

türk ifşa
<